FAQ Ile trwa i ile kosztuje dostawa?

Koszt i orientacyjny czas dostawy zależy od wybranej opcji:

Odbiór w studio: 0,00 PLN
Dostawa standardowa kurierem: 20,00

Obecnie dostawa trwa 24-48h dni roboczych od momentu realizacji zamówienia. Realizacja zamówienia trwa w zależności od wyboru:
haft express (1-2 dni roboczych) lub haft standard (5-10 dni roboczych)

Jak mam założyć konto w sklepie internetowym?

Aby założyć konto w sklepie internetowym należy kliknąć w ikonkę “Logowanie” dostępną w prawym górnym rogu serwisu, a następnie podać email, imię i nazwisko, nr telefonu oraz hasło. Rejestracji można w ten sam sposób dokonać przechodząc przez kolejne kroki realizacji zamówienia.

Jakie korzyści płyną z założenia konta w sklepie internetowym?

Przede wszystkim możesz zachować adresy dostawy i dane potrzebne do wystawienie faktury, śledzić Twoje zamówienie oraz kontaktować się w sprawie zamówień z Obsługą Klienta.

Czy potrzebuję dodatkowego oprogramowania, aby korzystać ze sklepu internetowego?

Serwis jest dostosowany do przeglądarek: Google Chrome 23 i kolejne wersje przeglądarki, Mozilla Firefox 16 i kolejne wersje przeglądarki, dodatkowe oprogramowanie nie jest potrzebne.

Jak mogę zapisać się do newslettera?

Możesz zapisać się do newslettera poprzez kliknięcie w “Newsletter” z menu dolnego (dostępne na każdej stronie) lub poprzez oznaczenie pola “zapisz mnie do newslettera” przy finalizowaniu zamówienia lub kliknąć w poniższy link:

ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA
I ODBIERZ DARMOWĄ DOSTAWĘ!*

haft-komputerowy

Jak mogę zrezygnować z newslettera?

Link do wypisania się z newslettera udostępniamy w stopce każdego newslettera.

Co zrobić, gdy nie pamiętam hasła do mojego konta?

W ekranie logowania/rejestracji należy kliknąć w link “zapomniałem hasło”, a następnie podać adres email podany przy rejestracji. Na ten adres wyślemy linka do strony, na której podasz i potwierdzisz nowe hasło.

Jak mogę skontaktować się z Obsługą Klienta?

Z Obsługą Klienta możesz skontaktować się na dwa sposoby: telefonicznie oraz poprzez wypełnienie formularza kontaktowego dostępnego po kliknięciu “Kontakt” w menu górnym.

Czy mogę zamówić produkty do przymierzenia?

Produkty, które dodajesz do koszyka lub do listy nie mają możliwości do zakupu na przymiarkę. Są one wysyłane z magazynu centralnego, a następnie znakowane indywidualnym projektem haftu. Po jego akceptacji nie ma możliwości zwrotu towaru.

W jaki sposób mogę się upewnić, że proces zakupów został przeprowadzony poprawnie?

Po zakończeniu zakupów, otrzymasz na swoją skrzynkę mailową potwierdzenie złożenia zamówienia.

Czy mogę sprawdzić co dzieje się z moim zamówieniem?

O każdym etapie zamówienia informuje klienta nasz dział obsługi klienta mailowo. Na maila podanego przez klienta podczas dokonania zakupu. Możesz również skontaktować się do działu obsługi klienta – numery podane są w zakładce kontakt.

Czy mogę zmodyfikować lub anulować moje zamówienie?

Niestety nie ma takiej możliwości, dlatego prosimy o rozważne i przemyślane zakupy. Samodzielne anulowanie zamówienia jest dostępne dla osób zalogowanych w sklepie online przez max. 15 minut od złożenia zamówienia.

Co mam zrobić, jeżeli otrzymam uszkodzony lub niewłaściwy produkt?

Skontaktuj się z Obsługą Klienta. Możesz to zrobić za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego po kliknięciu na „Kontakt” w menu górnym serwisu.

W którym momencie kwota za zamówienie jest pobierana z mojego konta bankowego?

Kwota, którą przelewasz za zamówienie pobierana jest z Twojego konta w momencie złożenia zamówienia, jednak przelewana przez serwis PayU na nasze konto dopiero w momencie, gdy zamówienie jest spakowane i gotowe do wysyłki.

Otwórz Chat!
1
Close chat
Witaj. Dzięki za odwiedzenie naszej strony. Naciśnij START, aby rozpocząć rozmowę z eksprertem.

Start