Haft a nadruk – dlaczego wybrać haft?Posted by On


Haft a nadruk… – Czyli kiedy warto inwestować w hafty.

Pojawiające się pytanie jak bumerang…
Każdy z Was intuicyjnie rozumie różnicę, jednak dla tych którzy mają chęć na więcej wiedzy biegniemy z wyjaśnieniami.
Aby wykonać nadruk potrzebujemy farby (sitodruk) lub folię, która na ciepło zgrzewamy z materiałem.

 

Na załączonych zdjęciach, w łatwy sposób możemy zauważyć, że użyto wyciętej folii w odpowiedni sposób, a następnie zgrzano ją z materiałem.

Czas produkcji jednej koszulki to około 10-15 minut.

 

 

Co w przypadku haftu?

Czas przygotowania:

To koszt wykonania projektu, czyli około jednej godziny. Czas wykonania haftu o wielkości takiej jak na koszulce (ze zdjęcia powyżej): około 90 minut.

 

Hafciarka podczas pracy musi wypełnić każdy element materiału w odpowiednim kolorze. Może wydawać się to nie możliwe – ale dlaczego? Wyobraź sobie, że igła musi dotknąć każdego milimetra koszulki, gdzie ma być widoczny wzór. Widać to niesamowicie dokładnie na tych wzorach:

 

 

Czas realizacji: 90 minut.

Co więc jest z tym haftem nie tak, że trwa to tak długo? Precyzja, precyzja i jeszcze raz precyzja.

1. Projekt Niesamowite efekty możemy otrzymać tylko przy czasochłonnych projektach ( o tym więcej w pierwszym wpisie (KLIKNIJ)

2. Przygotowanie odzieży do haftu Odsyłam Was do naszego promo filmiku na fb, gdzie w dużym skrócie można zobaczyć proces haftu (KLIKNIJ)

3. Wykonanie haftu – praca maszyn, zależna od ilości wkłuć.

4. Oczyszczenie materiału z fizeliny – o tym więcej na naszym wpisie: kliknij aby przejść do wpisu
Dlaczego zatem firmy wybierają wyhaftowane, zamiast nadrukowanego logotypu? Po pierwsze haft po prostu trwalszy, nici nie blakną, a kolory nie spierają się, co ma miejsce prawie zawsze, gdy mamy do czynienia z nadrukiem.

Kolejnym argumentem za jest fakt, iż wyższej jakości znakowanie, to wyższa ranga firmy. Dlaczego? Nadruk, ze względu na swoją powszechność, nie robi już „efektu wow”. Dobrze sprawdza się przy produkcjach masowych – tam gdzie najważniejsza jest jak najniższa cena, bez względu na równie niską jakość. Znakowanie odzieży za pomocą haftu postrzegane jest za bardziej prestiżowe. Kiedy zamawiający nie szczędzi na wysokiej jakości odzieży, w której wykonuje swoje usługi, sama usługa zapewne nie może być kiepskiej jakości. Dobra prezencja pracowników mówi sama za siebie. Wybór należy do Ciebie!

 

… Zahaftowani to więcej niż nadruk!

 

Bez kategorii

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Zapisz się do naszego newslettera!